|
משלוחים והחזרות


משלוחים

רוב המוצרים ב- STYLE RIVER מוכנים לשילוח תוך 4 ימי עסקים, אך בכל מקרה לא יאוחר מ-10 ימי עסקים ממועד ההזמנה.

בעת ההזמנה ניתן לבחור באחת מדרכי השילוח, בהזמנות בסכום של 199 ₪ ומעלה המשלוח יהיה ללא עלות באחת מן הדרכים לבחירתך:

1. STYLE RIVER PICKUP
אנחנו יודעות כמה זה מייגע לעמוד בתור בדואר ולחכות לחבילה השווה שלך מ STYLE RIVE, אז יצרנו.. מהפכה!
מעתה, ישנן מעל 200 נקודות לאיסוף עצמי ברחבי ישראל!
התהליך מדהים בפשטות ובנוחות שלו:
1. במהלך הקנייה יש לבחור בצורת משלוח STYLE RIVER PICKUP ולסמן את החנות ממנה תרצו לאסוף.
2. עם איסוף החבילה נשלח מסרון עדכון לנייד שלך על תחילת תהליך המשלוח.
3. לאחר הגעת החבילה לחנות, נשלח מסרון לנייד שלך עם קוד איסוף החבילה.
4. מגיעים בכל שעה שנוחה לכם, בהתאם לשעות הפתיחה של נקודת האיסוף, ואוספים אותה
5. החבילה תשמר בנקודת האיסוף ל-4 ימים

זה הזמן להצטרף למהפכה שיצרנו במיוחד למענכן!

2. Boxit
מערכת ה-Boxit היא מערכת של תאים (Lockers) אלקטרוניים מאובטחים אשר מוצבת במקומות ציבוריים כדוגמת תחנות דלק, מרכזי קניות ואוניברסיטאות. המערכת מאפשרת למשתמשים לאסוף חבילות אל ומאותם תאים אלקטרוניים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. במהלך הקנייה יש לבחור בצורת משלוח Boxit ולסמן את המיקום ממנו תרצו לאסוף.
חברת Boxit תשלח דואר אלקטרוני והודעת SMS עם קוד איסוף החבילה. הקישו את הקוד באמצעות מסך המגע והתא עם החבילה שלכם יפתח. החבילה תחכה לכם מרגע קבלת ההודעה ועד חצות אותו יום. (לדוגמא, אם התקבלה הודעה ביום ראשון בשעה 07:00 בבוקר יש לכם עד חצות ביום ראשון לאסוף את החבילה). אם אינך יכול/ה להגיע ל-Boxit בזמן לאסוף את החבילה יש להודיע למוקד הטלפוני של Boxit במספר 1-700-077-038

3. שליח
(בגבולות הקו הירוק בלבד)
לאחר שהזמנתך תצא למשלוח יישלח עדכון למייל האישי אודות העברת ההזמנה לחברת המשלוחים.
שליח מטעם חברת המשלוחים יצור קשר תוך יום עסקים אחד לתיאום הפצת ההזמנה.
זמני פעילות השליחים הם בדרך כלל בימי א'- ה' בין 8:00-21:00 ובהתאם לזמני החלוקה ביישובך .
*לידעתך, באיזורים מרוחקים ייתכן עיכוב במסירת המשלוח, בהתאם ללוח הזמנים של חברת המשלוחים.

4. דואר רשום
עם שליחת ההזמנה, תקבל/י מייל עם מספר מעקב של החבילה ולינק לאתר של דואר ישראל דרכו ניתן לעקוב אחר המשלוח. כאשר החבילה תגיע לסניף הדואר המבוקש, תקבל/י הודעה לאיסוף החבילה מהסניף. במקרה ולא קיבלת הודעה, תוכל/י לבדוק את סטטוס החבילה באתר של דואר ישראל בקישור הבא.
*הזמנות שמשקלן גבוה מ-2 ק"ג ייצאו באמצעות שליח לכתובת המופיעה בהזמנה.

5. איסוף עצמי
ניתן לאסוף את החבילה בנקודת האיסוף שלנו בחיפה בכתובת:
רחוב נחום חת 1 בבניין אומגה מת"מ, בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00.



בחירת אופן השילוח ומחירו נעשית על פי בחירתך בעת ביצוע ההזמנה, ההזמנה תשלח בהתאם לכתובת המצוינת בהזמנתך בשדות המתאימים.
עלויות משלוח :

שיטת שילוח
מחיר
STYLE RIVER PICKUP איסוף מבתי עסק
18 ₪
BoxItLogo עמדות איסוף אלקטרוניות
18 ₪
באמצעות שליח
24 ₪
דואר רשום
15 ₪
איסוף עצמי
חינם


החזרות

אנחנו מקוות שאהבת את הפריטים שקנית.
אם לא, אין בעיה. ניתן להחזיר את הפריטים בקלות רבה תוך 14 ימים מיום קבלתם.
שימי לב, בהתאם להנחיות משרד הבריאות לא ניתן לבצע החזרה לבגדי ים והלבשה תחתונה.
*באיסוף עצמי 14 הימים מתחילים יום לאחר קבלת ההודעה (בדוא"ל) על כך שהחבילה מוכנה.

ההחזרה באתר קלה ונוחה,
היכנס/י לאזור האישי ובצע/י את ההחזרה בהזמנה עצמה.

כל שעלייך לעשות הוא לדאוג שהפריט יגיע אלינו ללא נזק ופגם באחת מן האפשרויות הבאות:


החזרה דרך BOXIT
1. יש להדביק את מדבקת ההחזרה שקיבלת עם המשלוח על החבילה המוחזרת.
2. עם ההגעה אל הלוקר יש להקיש על מסך המגע ולבחור באפשרות 'החזרת חבילה'.
3. בחזית הלוקר ממוקם קורא ברקוד, יש להציג את הברקוד מול הקורא עד לאישור הסריקה.
במידה והברקוד לא נקלט, יש להקליד את המספר המופיע תחת הברקוד באמצעות המקלדת שעל המסך.
4. דלת תא פנוי תיפתח, יש להניח את החבילה ולסגור את הדלת עד לנעילה.

*לתשומת ליבך, מרגע ביצוע בקשת ההחזרה יש 24 שעות להחזיר את החבילה דרך BOXIT
*ניתן לבצע החזרה בפעם אחת עבור כל הזמנה.

החזרה לנקודת האיסוף שלנו בחיפה בכתובת:
נחום חת 1, אזור התעשייה מת"מ – ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00 להוראות הגעה: לחץ כאן


החזרה באמצעות דואר רשום
לכבוד STYLE RIVER
ת.ד 29
אשדוד 7727301

*לתשומת ליבך, יש להחזיר בדואר רשום בלבד.


אנחנו מתחייבות לזכות אותך בגין הפריטים המוחזרים תוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר למחסננו, למעט עלויות משלוח.
לביצוע ההחזרה כנס/י לאזור האישי ופעל/י בהתאם להוראות.


פריט פגום:
אנו מקפידות לשלוח כל פריט לאחר בדיקה של בקרת איכות, במידה ועדיין קיבלת פריט פגום אנו מתנצלות ונדאג לזכות אותך בגינו עם החזרתו למרכזנו הלוגיסטי.
כל שעלייך לעשות הוא להיכנס לאזור האישי וללחוץ על החזרת פריט פגום.

את הפריט יש להחזיר באחת מדרכי ההחזרה המפורטות מעלה, במידה ובחרת להחזיר באמצעות דואר רשום יש להעביר אלינו את הקבלה עבור המשלוח בצירוף מספר המעקב לכתובת: support@styleriver.com
אנחנו נחזיר לך תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריט במחסננו את הסכום בגינו ובגין המשלוח ללא כל דמי ביטול.
*במידה וברצונך להחזיר פריטים נוספים שלא מצאו חן בעינייך יש להחזירם בנפרד,
זיכוי בגין המשלוח בדואר רשום יינתן עבור פריטים פגומים בלבד ורק אל מול הצגת הקבלה עבור המשלוח.

לביצוע ההחזרה לחץ/י כאן

זיכויים :
במידה והחלטת להחזיר פריט ואת/ה מעוניין/ת לקבל את כספך בחזרה,
ההחזר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר למחסננו, בהתאם להנחיות חברות האשראי.
הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים, אם שולם בשובר הזיכוי יהיה אף הוא בשובר וכן הלאה).
ברוב המקרים הזיכוי יתבצע במהירות באופן אוטומטי, אך במידה ויש בעיה הזיכוי יבוצע באמצעות פקס שישלח לחברת האשראי.

האיזור האישי שלך