התחברי

שכחתי סיסמא
כניסה
שימי לב במידה ובחרת פריטים טרם התחברות/הרשמה.
הפריטים אוטומטית התווספו לסל שלך כדי שלא תפספסי אותם.

לא רוצה להרשם עכשיו!

.התחברי כאורחת ללא סיסמה

התחברות ללא הרשמה

משתמשת חדשה? הרשמי

הרשמה

שכחת סיסמא?

רשמי את כתובת המייל שלך ע"מ לקבל קישור לאיפוס סיסמה

שלח

לעמוד הבית

נרשמת בהצלחה!

כתובת הדואר שהתקבלה דרך פייסבוק היא:

my style river

בסימון הקוביה הינך מסכימה לקבל עידכונים באמצעות הדואר או בסמס. לחצי לקריאת התקנון

אישור
לקוחה יקרה,
אנא שימי לב כי הסל שלך מכיל פריטים שהוספת בהתחברות אחרונה.

אנא בחרי אחת מהאפשרויות על מנת לסיים רכישה:
צפייה בסל שלי המשיכי לתשלום
לחלק עליון

הפריט הוסף לרשימת המועדפים שלך

close menu icon

הדרך המהירה והפשוטה לקבל מענה לכל שאלה!
שאל וקבל תשובה מיידית

יש לך שאלה?
יש מצב שכבר יש לנו תשובה בשבילך

שאלות נפוצות

רישום לאתר והחשבון שלי

איך נרשמים לאתר?

בקלות! רק תכניסי את המייל שלך. בפעם הבא שתכנסילאתר, או שתרצי לבצע רכישה, נבקש גם סיסמא אישית (בת 5-8 תווים – אנגלית/מספרים, ללא רווחים או סימנים מיוחדים אחרים). תהליך ההרשמה אינו כרוך בעלות או בהתחייבות כלשהי.

איך משנים סיסמא לאתר?

ניתן לעדכן פרטים אישיים כולל סיסמא, בדף "החשבון שלי" דרך: החשבון שלי, אימייל, סיסמא.

שכחתי את הסיסמה, מה עושים?

בטח לא מתבאסים! בדף הרישום, בעמודה של "חברים רשומים" יש לינק ל"שכחתי סיסמא". 
מלאי את הדואר האלקטרוני איתו נרשמת, והסיסמא תשלח אליך ישירות לדואר האלקטרוני

מהו "החשבון שלי"?

מיד עם ההרשמה לאתר נוצר לכל לקוחה דף לקוח אישי בשם "החשבון שלי".
בדף זה אפשר לבדוק מה מצב ההזמנות שלך, לראות קניות שכבר בוצעו, לעדכן פרטים ולראות את סל הקניות.

מהו Facebook Connect?

את יכולה להירשם לאתר עם הפייס האישי שלך. ככה תוכלי להיות מחוברת לסטייל ריבר (כל עוד את מחוברת לפייסבוק), מבלי להכניס מייל וסיסמה.

מהי כרטיסיית ניהול כרטיס אשראי?

ניתן לעדכן את פרטי כרטיס האשראי שבו יבוצע חיוב או למחוק את הכרטיסים שלא בשימוש (כרטיס שלא בתוקף נמחק אוטומטית בעת כניסה לדף). שמירת הכרטיס לשימוש ברכישה הבאה מתבצעת על ידי סימון כפתור שמור כרטיס בעת רכישה בכרטיס האשראי.

האם נתוני כרטיס האשראי נשמרים באתר?

נתוני כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר, כך שגם אם יפרץ מאגר הנתונים אין לנתונים האלה כל ערך. בעת קנייה אנו שומרים מעין "מיפוי" לכרטיס האשראי באתר מאובטח חיצוני העובד מול חברות האשראי, מיפוי זה לבדו לא מאפשר שימוש בכרטיס אשראי על ידי גורם חיצוני.

מידע כללי

האם STYLE RIVER הוא אתר מאובטח?

כן,
כל הנתונים שתזינו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לחלוטין. 
אנו מייחסות חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו ומפעיליות מערכות מתקדמות על מנת להגן על סודיות המידע.
כחלק מצעדי אבטחת המידע בהם אנו נוקטות, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר בשום שלב שהוא, כך שבשום מקרה לא יתאפשר שימוש בכרטיס האשראי שלכם ללא אישורכם. 
אנו משתמשים בפרוטוקול הסטנדרטי של המסחר האלקטרוני (SSL) - פרוטוקול זה "מערבל" את המידע שמועבר במערכת, ובכך הופך אותו לצופן שרק גורמים מורשים יכולים לפענח. הצפנה זו מתרחשת מרגע הכנסת המידע למערכת ועד ליצירת הקשר עם הגורמים המאשרים את העסקה. 
בנוסף, אנו מנטרות את זמן פעילותכן באתר כך שבמקרה ולא מתבצעת פעילות לזמן ממושך אין אפשרות להשתמש בחשבונכם ללא כניסה מחדש.

מה הקטע עם שלוש הספרות האחרונות בגב כרטיס האשראי?

הדרישה להקליד את שלוש הספרות שעל גבי כרטיס האשראי (לצד החתימה) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקניה הוא בעל כרטיס האשראי.

מהן אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם ב-PayPal או בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מאסטרכרט, ישראכרט ואמריקן אקספרס.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, 
ניתן לבצע קניה בתשלומים ב-STYLE RIVER ללא ריבית. 
אפשרויות תשלומים:
עד 2 תשלומים ברכישה מעל 200 ש"ח
עד 3 תשלומים ברכישה מעל 300 ש"ח
עד 4 תשלומים ברכישה מעל 500 ש"ח

כיצד מתבצע החיוב בעת רכישה?

חיוב ההזמנה מבוצע אוטומטית ומיידית על ידי מערכת האתר לפי התנאים שהוזנו על ידך בעת ביצוע ההזמנה.

דרכי ועלויות שילוח

מהו זמן אספקת הזמנה ב-STYLE RIVER?

רוב המוצרים מוכנים לשילוח תוך 4 ימי עסקים, אך בכל מקרה לא יאוחר מ-10 ימי עסקים ממועד ההזמנה אלא אם כן צוין אחרת בעמוד הגלריה.

כיצד נשלחים המוצרים ב- STYLE RIVER?

ישנן מספר אפשרויות שילוח:

1. STYLE RIVER PICKUP 
שירות לקבלת חבילות הניתן בחנויות נבחרות הממוקמות במרכזי קניות. במהלך הקנייה יש לבחור בצורת משלוח STYLE RIVER PICKUP ולסמן את החנות ממנה תרצו לאסוף. 
עם איסוף החבילה נשלח מסרון עדכון לנייד שלך על תחילת תהליך המשלוח. 
לאחר הגעת החבילה לחנות, נשלח מסרון לנייד שלך עם קוד איסוף החבילה. ניתן לגשת לחנות שנבחרה ולאסוף את החבילה במהלך שעות הפתיחה של החנות. בהודעה מופיעה כתובת החנות, טלפון ושעות הפתיחה. 
החבילה תישמר בחנות במשך 4 ימי עסקים ממועד שליחת המסרון על הגעתה לחנות.

2. Boxit 
מערכת ה-Boxit היא מערכת של תאים (Lockers) אלקטרוניים מאובטחים אשר מוצבת במקומות ציבוריים כדוגמת תחנות דלק, מרכזי קניות ואוניברסיטאות. 
המערכת מאפשרת למשתמשים לאסוף חבילות אל ומאותם תאים אלקטרוניים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 
במהלך הקנייה יש לבחור בצורת משלוח Boxit ולסמן את המיקום מממנו תרצו לאסוף. 
חברת Boxit תשלח דואר אלקטרוני והודעת SMS עם קוד איסוף החבילה.
הקישו את הקוד באמצעות מסך המגע והתא עם החבילה שלכם יפתח. 
החבילה תחכה לכם מרגע קבלת ההודעה ועד חצות אותו יום. (לדוגמא, אם התקבלה הודעה ביום ראשון בשעה 07:00 בבוקר יש לכם עד חצות ביום ראשון לאסוף את החבילה).

3. שליח 
לאחר שהזמנתך תצא למשלוח יישלחו אליך SMS ומייל בהם יהיה קישור לאתר של חברת המשלוחים, 
שם תוכלי לתאם את המשלוח בזמן ובמקום שנוח לך. 
זמני פעילות השליחים הם בימי א'-ה' בין השעות 8:00-17:30.

4. דואר רשום 
עם שליחת ההזמנה, תקבלי מייל עם מספר מעקב של החבילה ולינק לאתר של דואר ישראל דרכו ניתן לעקוב אחר המשלוח. כאשר החבילה תגיע לסניף הדואר המבוקש, תקבלי הודעה לאיסוף החבילה מהסניף. במקרה ולא קיבלת הודעה, תוכל/י לבדוק את סטטוס החבילה באתר של דואר ישראל, https://www.israelpost.co.il/itemtrace.nsf/mainsearch 
*הזמנות שמשקלן גבוה מ-2 ק"ג ייצאו באמצעות שליח לכתובת המופיעה בהזמנה.

בחירת אופן השילוח ומחירו נעשית על פי בחירתך בעת ביצוע ההזמנה, ההזמנה תשלח בהתאם לכתובת המצוינת בהזמנתך בשדות המתאימים. 

כמה עולה השילוח?

בכל קנייה מעל 249 ₪ המשלוח יהיה לבחירתכם על חשבוננו, ללא חיוב. 
בקנייה מתחת ל-249 ₪ עלויות השילוח הן: 

1. Boxit - תאי איסוף - 20 ש"ח 
2. STYLE RIVER PICKUP - נקודות איסוף - 18 ש"ח 
3. שליח – 26 שקלים 
4. דואר רשום – 20 שקלים 

מה זה בעצם ימי עסקים?

ימי עסקים הינם ימי החול, מראשון ועד חמישי (כולל) ואינם כוללים את ימי שישי, שבת, ערבי חג או חול המועד.

האם יש מגבלות על איזורי שילוח בארץ?

שליחי STYLE RIVER מגיעים לכל האיזורים בגבולות הקו הירוק. באזורים המוגבלים מבחינה ביטחונית ניתן לקבל את המשלוח באמצעות דואר רשום המגיע לכל חלקי הארץ.

האם לאחר ביצוע ההזמנה ניתן לשנות את אופן השילוח?

כן, 
במידה וההזמנה טרם נשלחה פשוט דברי איתנו, לפנייה לשירות הלקוחות  לחצו כאן

האם ניתן לאחד שתי הזמנות שבוצעו למשלוח אחד?

אם ההזמנה הראשונית שבוצעה עדיין נמצאת בסטטוס "חדש" ניתן לבצע איחוד הזמנות. 
אם סך ההזמנות המאוגדות עולה על 249 ₪ אנחנו נזכה את מחיר המשלוח. 
יש ליצור קשר עם שירות לקוחות ולבצע את האיחוד דרכם. 
לשירות לקוחות, לחצו כאן

מה זה BOXIT ואיך ניתן לקבל חבילות בצורה זו?

מערכת ה-Boxit היא מערכת של תאים (Lockers) אלקטרוניים מאובטחים אשר מוצבת במקומות ציבוריים כדוגמת תחנות דלק, מרכזי קניות ואוניברסיטאות. 
המערכת מאפשרת למשתמשים לאסוף חבילות אל ומאותם תאים אלקטרוניים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
במהלך הקנייה יש לבחור בצורת משלוח Boxit ולסמן את המיקום מממנו תרצו לאסוף.

חברת Boxit תשלח דואר אלקטרוני והודעת SMS עם קוד איסוף החבילה. הקישו את הקוד באמצעות מסך המגע והתא עם החבילה שלכם יפתח. 
החבילה תחכה לכם מרגע קבלת ההודעה ועד חצות אותו יום. (לדוגמא, אם התקבלה הודעה ביום ראשון בשעה 07:00 בבוקר יש לכם עד חצות ביום ראשון לאסוף את החבילה).

אם אינך יכול/ה להגיע ל-Boxit בזמן לאסוף את החבילה יש להודיע למוקד הטלפוני של Boxit במספר 1-700-077-038 
לחץ כאן רשימת נקודות BoxIt

מה זה STYLE RIVER PICKUP ואיך ניתן לקבל חבילות בצורה זו?

STYLE RIVER PICKUP הוא שירות לקבלת חבילות הניתן בחנויות נבחרות הממוקמות במרכזי קניות. 
במהלך הקנייה יש לבחור בצורת משלוח STYLE RIVER PICKUP ולסמן את החנות ממנה תרצו לאסוף. 
עם איסוף החבילה נשלח מסרון עדכון לנייד שלך על תחילת תהליך המשלוח. 
לאחר הגעת החבילה לחנות, נשלח מסרון לנייד שלך עם קוד איסוף החבילה. 
ניתן לגשת לחנות שנבחרה ולאסוף את החבילה במהלך שעות הפתיחה של החנות, בהודעה מופיעה כתובת החנות, טלפון ושעות הפתיחה. 
החבילה תישמר בחנות במשך 4 ימי עסקים ממועד שליחת המסרון על הגעתה לחנות. 
לחץ כאן לרשימת חנויות 
STYLE RIVER PICK UP 

החזרות וביטולי הזמנות

האם ניתן לבטל או להחזיר מוצר?

בוודאי. במידה ואת מעוניינת לבטל הזמנה אשר טרם יצאה ממחסני החברה ניתן לעשות זאת בקלות בשיחה בצ'ט עם אחת מנציגות השירות שלנו.
שימו לב, במידה ואתן מעוניינות לבטל הזמנה שכבר יצאה ממחסני החברה דמי המשלוח ינוכו מההחזר שיוזן לכן.
כמו כן, ניתן לבטל את ההזמנה עד 14 יום מרגע קבלת החבילה. ההחזרה באתר קלה ונוחה,
היכנסו לחשבון שלי ולחצו על מספר ההזמנה הרלוונטית, בחלון הבא תחת "החזרה" תוכלו לסמן את הפריטים שברצונכם להחזיר אלינו, ולבחור באחת מדרכי ההחזרה הבאות:

1. החזרה באמצעות Boxit:
יש היכנס לחשבון האישי שלך ולסמן את ההחזרה בהזמנה עצמה, לבחור בהחזרה באמצעות Boxit ולפעול עפ"י ההוראות.

2.החזרה באמצעות דואר רשום בלבד: 
לכבוד STYLE RIVER 
ת.ד 29
אשדוד 7727301
יש לשמור את מספר המעקב שניתן מפקיד סניף הדואר לצורך מעקב ואסמכתא. 

אנא זכרו לבקש מפקיד/ת הדואר את מספר אישור הדואר הרשום שנשלח. 

לאחר שהפריטים יגיעו אלינו תקבלו עדכון במייל אודות ההחזר. 
לפרטים נוספים : לחץ כאן 

איך מחזירים פריט פגום?

פשוט הכנסי לאזור האישי ולחצי על החזרת פריט פגום.

את הפריט יש להחזיר באחת מהדרכים הבאות:
1.באמצעות Boxit:
1. יש לארוז כל פריט בשקית האישית/הקופסא בו נשלח. את כלל הפריטים המוחזרים יש להחזיר בחבילה סגורה הרמטית ולהדביק על גביה את מדבקת ההחזרה שצורפה לאריזה.
2. עם ההגעה אל הלוקר יש להקיש על מסך המגע ולבחור באפשרות 'החזרת חבילה'.
3. בחזית הלוקר ממוקם קורא ברקוד, יש להציג את הברקוד מול הקורא עד לאישור הסריקה.
במידה והברקוד לא נקלט, יש להקליד את המספר המופיע תחת הברקוד באמצעות המקלדת שעל המסך.
4. דלת תא פנוי תיפתח, יש להניח את החבילה ולסגור את הדלת עד לנעילה. בכל מקרה של תקלה/הדרכה לתפעול העמדה ניתן ליצור קשר עם מוקד BOXIT בטלפון: 1-700-077-038, שעות פעילות המוקד הן בין השעות: 07:00-20:00 בימים א'-ה'.

*לתשומת ליבך, מרגע ביצוע בקשת ההחזרה יש 24 שעות להחזיר את החבילה דרך BOXIT
*ניתן לבצע החזרה בפעם אחת עבור כל הזמנה.

2. לשלוח בדואר רשום אל כתובתנו: 
לכבוד STYLE RIVER 
ת.ד 29
אשדוד 7727301

במידה ובחרת להחזיר באמצעות דואר רשום יש לשמור את חשבונית המשלוח בצירוף מספר המעקב שקיבלת מהדואר ולהעביר אלינו באמצעות המייל לכתובת: support@styleriver.com , אנחנו נחזיר לך תוך 14 ימים מיום קבלת הפריט את הסכום בגינו ובגין המשלוח ללא כל דמי ביטול. *במידה וברצונך להחזיר פריטים נוספים שלא מצאו חן בעינייך יש להחזירם בנפרד, זיכוי בגין המשלוח בדואר רשום יינתן עבור פריטים פגומים בלבד ורק אל מול הצגת הקבלה עבור המשלוח.

איך מחזירים פריט שלא מצא חן בעיני?

בקלות רבה,
היכנסו לחשבון שלי ולחצו על מספר ההזמנה הרלוונטית, בחלון הבא תחת "החזרה" תוכלו לסמן את הפריטים שברצונכם להחזיר אלינו, ולבחור באחת מדרכי ההחזרה הבאות:
1.באמצעות Boxit:
1. יש לארוז כל פריט בשקית האישית/הקופסא בו נשלח. את כלל הפריטים המוחזרים יש להחזיר בחבילה סגורה הרמטית ולהדביק על גביה את מדבקת ההחזרה שצורפה לאריזה.
2. עם ההגעה אל הלוקר יש להקיש על מסך המגע ולבחור באפשרות 'החזרת חבילה'.
3. בחזית הלוקר ממוקם קורא ברקוד, יש להציג את הברקוד מול הקורא עד לאישור הסריקה.
במידה והברקוד לא נקלט, יש להקליד את המספר המופיע תחת הברקוד באמצעות המקלדת שעל המסך.
4. דלת תא פנוי תיפתח, יש להניח את החבילה ולסגור את הדלת עד לנעילה. בכל מקרה של תקלה/הדרכה לתפעול העמדה ניתן ליצור קשר עם מוקד BOXIT בטלפון: 1-700-077-038, שעות פעילות המוקד הן בין השעות: 07:00-20:00 בימים א'-ה'.

*לתשומת ליבך, מרגע ביצוע בקשת ההחזרה יש 24 שעות להחזיר את החבילה דרך BOXIT
*ניתן לבצע החזרה בפעם אחת עבור כל הזמנה.
בכל מקרה של תקלה/הדרכה לתפעול העמדה ניתן ליצור קשר עם מוקד BOXIT בטלפון: 1-700-077-038, שעות פעילות המוקד הן בין השעות: 07:00-20:00 בימים א'-ה'.
2. לשלוח בדואר רשום אל כתובתנו: 
לכבוד STYLE RIVER 
ת.ד 29
אשדוד 7727301

יש לשמור את מספר המעקב שניתן מפקיד סניף הדואר לצורך מעקב ואסמכתא . לפרטים נוספים לחצו כאן 


ברגע שהפריט ייקלט חזרה למלאי יישלח אלייך עדכון במייל אודות הזיכוי. 

אנחנו מתחייבות להחזיר את כספך חזרה תוך 14 ימים מהיום בו המוצר חזר למחסן, למעט עלויות המשלוח. 

החזרתי פריט, כיצד מזכים אותי?

במידה והחלטת להחזיר מוצר, הזיכוי יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר למחסננו, בהתאם להנחיות חברות האשראי. 
הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים, אם שולם בשובר מתנה ההחזר יהיה בשובר וכך גם בתשלום דרך פייפאל). 
ברוב המקרים הזיכוי יתבצע במהירות. אך במידה ויש בעיה הזיכוי יבוצע באמצעות פקס שישלח לחברת האשראי.

האם יש צורך לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?

לא, אנחנו כבר סוגרות לך את הפינה, אין צורך לפנות גם לחברת האשראי בכדי לבטל את העסקה.

אינני רואה זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?

במידה ואינך רואה את הזיכוי, את/ה מוזמנ/ת לשלוח לנו הודעה ואנו נבדוק מה הסטטוס שלו. לפנייה לשירות לקוחות לחצו כאן  מבצעים ומכירות מיוחדות

מהו קוד קופון?

קוד קופון זהו קוד שמקבלים מאיתנו המקנה הטבה או הנחה לקניה באתר לזמן מוגבל ובהתאם לתנאי ההטבה.
בעת מבצע עם קוד קופון אנו שולחות את הקוד ללקוחותינו.
אין כפל מבצעים.
תוקף המבצע יהיה כאמור בדיוור המבצע במייל/בגלריית המבצע באתר,
STYLE RIVER שומרת לעצמה את הזכות להמשיך או להפסיק כל מבצע בכל עת.

איך משתמשים בקוד קופון?

קיבלת קוד קופון? איזה כיף לך! 
כל מה שאת צריכה לעשות כדי ליהנות מההנחה/הטבה הוא להזין את הקוד במקום המיועד לכך בסל הקניות או בתחתית העמוד של קוד הקופון. 
לאחר הזנת קוד הקופון תוכלי לראות את ההנחה/הטבה בסל הקניות כל עוד היא בתוקף.
תהני!

מהם תנאי מבצע X% הנחה על פריט שני?

*המבצע תקף על פריטים שבגלריית המבצע בלבד.
*ההטבה תינתן על הפריט הזול מביניהם.
*זיכוי מלא יינתן רק בהחזרת שני המוצרים יחדיו.
בהחזרת פריט אחד בלבד, ישולם מחיר מלא על הפריט שלא הוחזר. 
*אין כפל מבצעים.
*תוקף המבצע הוא כאמור בדיוור המבצע במייל/בגלריית המבצע באתר,
STYLE RIVER שומרת לעצמה את הזכות להמשיך או להפסיק כל מבצע בכל עת.

מהם תנאי מבצע X+Y מתנה ?

*את חוקיות המבצע יש לקרוא משמאל לימין, כלומר - X פריטים + Y מתנה.
*המבצע תקף על פריטים שבגלריית המבצע בלבד.
*ההטבה תינתן על הפריט הזול מביניהם.
*זיכוי מלא יינתן רק בהחזרת כל המוצרים יחדיו,
בהחזרת פריט אחד, ישולם מחיר מלא על הפריט שלא הוחזר.
*אין כפל מבצעים. 
*תוקף המבצע הוא כאמור בדיוור המבצע במייל/בגלריית המבצע באתר,
STYLE RIVER שומרת לעצמה את הזכות להמשיך או להפסיק את המבצע בכל עת.

מהם תנאי מבצע פריט מתנה?

*ההטבה תנתן רק בקניית הפריט/בקנייה בסכום המוגדר בפרסום המכירה.
*במידה ויוחזרו פריטים מן ההזמנה בסכום שעולה על סכום המינימום לקבלת המתנה שווי המתנה ינוכה מההחזר.
*שווי המתנה מצוין בעמוד הפריט של המתנה אשר באתר. 
*לפני ואחרי קבלת ההזמנה אין אפשרות החלפה על פריט מתנה .
*אין כפל מבצעים.
*תוקף המבצע הוא כאמור בדיוור המבצע/בגלריית המבצע,
STYLE RIVER שומרת לעצמה את הזכות להמשיך או להפסיק את המבצע בכל עת.

מהם תנאי מבצע קני ב-X₪ ושלמי רק Y₪ ?

*ההטבה תנתן כשובר לרכישה הנוכחית ותתעדכן רק בקנייה בסכום המוגדר בפרסום המכירה.
*במידה ויוחזרו פריטים מן ההזמנה בסכום שעולה על סכום המינימום לקבלת שובר המתנה, שווי השובר ינוכה מההחזר.
*אין כפל מבצעים.
*תוקף המבצע הוא כאמור בדיוור המבצע/בגלריית המבצע,
STYLE RIVER שומרת לעצמה את הזכות להמשיך או להפסיק את המבצע בכל עת.

מהם תנאי מבצע בקניה מעל X₪ קבלי פריט ב-Y₪?

*המבצע תקף ברכישות בסכום הנקוב (במידה ויש) בדיוור המבצע במייל/בגלריית המבצע שבאתר, ממגוון הפריטים שמשתתפים במבצע עפ"י דיוור המבצע.
*על מנת להינות מההטבה יש להוסיף את הפריט לסל הקניות בעת הרכישה. 
*ההטבה מוגבלת לפעם אחת בכל הזמנה אלא אם כן צוין אחרת בעת המבצע.
*במידה ויוחזר פריט אחר מההזמנה וסך הקניה הכולל ירד מהסכום הנקוב ההטבה תבוטל והפריט יחוייב במחירו המלא.
*תוקף המבצע הוא כאמור בדיוור המבצע במייל/בגלריית המבצע באתר,
STYLE RIVER שומרת לעצמה את הזכות להמשיך או להפסיק כל מבצע בכל עת.

מהם תנאי מבצע כסף מתנה בכל קטגוריה?

*סכום ההנחה יהיה בהתאם לסכום המצוין בכל קטגוריה, על פריטים מהגלריה בלבד. 
*בגלרית הלבשה תחתונה ובגדי ים המבצע חל על קניות בסכום של 299 ש""ח ומעלה בלבד. 
*בעת החזרה/ביטול של פריט במסגרת המבצע ההנחה תתבטל. 
*תוקף המבצע הוא כאמור בדיוור המבצע/בגלריית המבצע,
STYLE RIVER שומרת לעצמה את הזכות להמשיך או להפסיק את המבצע בכל עת.

מה זה "flash sale" ?

flash sale זוהי מכירה מיוחדת של מותגים בינלאומיים המיובאים במיוחד עבורך בהנחות משתלמות. 
זמני האספקה שונים מזמני האספקה הרגילים באתר ולכן אנו מציינות את זמני האספקה בגלריית הפריטים בעת המכירה. 
לתשומת ליבך, זמני האספקה נספרים החל מתום המכירה.

לא הצלחנו לענות לך על כל השאלות?

אנחנו פה בשבילך ♥ 
ליצירת קשר לחצי כאן